Spolupracujeme hned s několika pojišťovnami. Jedná se o Pojišťovnu VZP, Generali Českou Pojišťovnu a Pillow pojišťovnu.
Pro všechny pojišťovny je způsob řešení pojistné události v našem autoservisu stejný.
Poradíme, pomůžeme a vaše auto rychle opravíme. Zároveň si u nás po dobu opravy vašeho vozidla můžete zapůjčit náhradní vozidlo.
Jaký je správný postup řešení škody u pojistné události?
1. Nahlásíte škodu (můžete i od nás ze servisu)
a sdělíte číslo pojistné události přijímacímu technikovi.
2. Předložíte nám doklady související s pojistnou událostí –
velký a malý technický průkaz, řidičský průkaz řidiče v době nehody,
záznam o dopravní nehodě (euroformulář), případně zápis PČR pokud nehodu řešila.
3. Vyčkáte na vyjádření vaší pojišťovny k pojistné události.
4. My zajistíme fotodokumentaci poškozeného vozidla,
provedeme zápis (kalkulaci opravy) v expertním systému Audatex
a odešleme ke schválení vaší pojišťovně.
5. Po ukončení opravy podepíšete veškeré dokumenty,
které jsou potřebné k likvidaci pojistné události.
Po uzavření pojistné události budete informováni
o ukončení celé pojistné události.
Máte právo na zapůjčení náhradního vozidla, které je hrazeno pojišťovnou z povinného ručení.
V případě havarijního pojištění musíte mít připojištění ve smlouvě.
V opačném případě budete náklady na zapůjčení vozidla hradit sami.
Náš autoservis zapůjčuje vozidlo Hyundai i30, rok výroby 2011.
Veškeré podrobnosti ohledně zapůjčení vozidla vám poskytneme při prvotním vyřizování pojistné události.